onsdag den 30. juni 2010

Blogger - eller WordPress - eller?

Jeg går i tankerne om at benytte anden blogtype end Blogger. Generelt er jeg meget tilfreds. Blogger er super nemt at gå til - oprette og vedligeholde. Nye indlæg er peace of cake, og at ændre sidens opbygning, udseende og indhold ligesådan.
Begrænsningen ligger i at jeg ikke kan have undersider. Jeg ville gerne have muligheden for at vise mine billeder frem i undermenuer, have beskrivelser af udstyr og andet - som kunne ligge fast og ikke forsvinde i mængden af blogindlæg.
Jeg har kikket på WordPress som jeg har set mange benytter. Umiddelbart virker den rimelig besværlig at gå i gang med - jeg fattede slet ikke hvordan jeg overhovedet kom i gang, oprettede indlæg eller bare kunne se egen side. Nuvel, jeg er ikke hurtigste knallert på havnen, men alligevel....

Hvad synes du? Hvad kan DU anbefale?

Hvorfor billedet? Kun for at give lidt ekstra til måske ellers kedeligt indlæg :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar