søndag den 25. april 2010

Luftfotos over Thy - fotograf: mig selv.

Jeg var en tur i luften, med min søn Malthe på 6 år. Vi fløj i et lille propelfly med plads til 4 personer. Vi var inviteret med af en af Birthes kunder - Ivan. Og tusinde tak for den dejlige tur.
Jeg havde taget kamera med og prøve de mig frem i luften. Jeg havde ikke forventet at få ret mange gode billeder med ned, da flyet rystede. Men det gik bedre en ventet.




Billederne faldt ret heldige ud, og med efterbehandling i Lightroom 3.0 var resultatet ret flot skarpt.
Billederne er jo ikke fantastisk som luftfoto generelt, da proffer jo gør det bedre - men for MIG var det en sjov og anderledes fotoopgave. Billedet ovenfor er taget over Thisted - ved us- og togstationen.
Billeden nedenunder er taget over Vorupør med bl.a. fiskerbådene trukket op.














Klik på billederne for stor størrelse. Jeg benyttede mit Canon EOS 1000D, med Canon 100-300 f/4.5-5.6 USM oftest.
Her ses den stolte Malthe ved flyet:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar