fredag den 9. april 2010

Beauty-naptime


Beauty-naptime
Originally uploaded by Stengaard

Man lærer hver dag. En bekendt, fra fotoklubben jeg er med i, så nogle af mine dyrebilleder - som jeg egentlig var ret stolte af, af den simple grund at de var skarpe. Han syntes for så vidt de var okay, men alligevel lidt kedelige. Da jeg så lidt eksempler på fantastiske dyrebilleder, kunne jeg godt se pointen. Et dyrebillede skal være mere end bare skarpt. Der er kompositionen, baggrunden, kontakten, lyset osv. Han så lige et billede jeg havde af en svane der sov - og viste en anden beskæring på dette billede - og dermed hvor lidt der skal til hvis bare man har forstand på det, for at forbedre et billede. Dette er billedet med den som han lavede - meget bedre end før. Stadigvæk ikke et "fantastisk" natur/dyrebillede - men jeg er nu alligevel ret stolt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar