søndag den 28. februar 2010

Avatar: Jeg bliver aldrig den samme igen...















Jeg er omvendt. Jeg er nu officielt én af jer. Jeg bliver aldrig den samme. Kan aldrig se en film og opleve det samme. Jeg er nu en avatar fan.

Filmen er fantastisk. Intet mindre. Der findes intet over og intet under. Historien er som "Danser med ulve", hvor en kriger omvendes og bliver én med "de indfødte - natives - indianere". Dette er samme historie - som i sig selv er fængende. Det er så bare flyttet til det mest utrolige univers, det er spækket med ufattelige effekter og tilbage er dels en undren over hvordan det kan lade sige gøre at lave en sådan film, samtidigt dels indlevelse i filmen fordi det er lavet så "realistisk", så teknisk perfekt at det bare ikke tænkes/ses som andet end ægte.

TAK fordi jeg fik set den film.
 
http://www.youtube.com/watch?v=cRdxXPV9GNQ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar